AddS.kiev.ua

Юридические услуги в Киеве от профессионалов!


Услуги юристов и адвокатов

консультации по различного рода правовым вопросам;

анализ и правовой аудит ситуаций и действий;

подготовка процессуальных документов в суд, правоохранительные и другие государственные органы, учреждения и организации;

юридическое представление интересов;

обжалование незаконного решения суда, органа местного самоутравления и чиновника;

помощь в получении любого рода юридических документов, в том числе через суд;

другие юридические и адвокатские услуги.

Новости законодательства

На Полтавщині громадяни дякують працівникам Державтоінс

На Полтавщині громадяни дякують працівникам Державтоінспекції Нещодавно на імя тимчасово виконуючого обовязки начальника УМВС України в Полтавській області Андрія Балоня надійшла подяка від мешканця села Білоцерківка, Великобагачанського району, який висловлював ...

55 работников Госпогранслужбы Украины уволены ...

55 работников Госпогранслужбы Украины уволены в результате антикоррупционной проверки В Государственной пограничной службе Украины (ГПС) продолжаются активные мероприятия по предотвращению злоупотреблений среди персонала. Об этом сообщили в пресс-службе Госпогранслужбы.


тарифну політику у регіонах та стан погашення заборгованості із заробітної плати на підприємствах житлово-комунального господарства, Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства УкраїниКОЛЕГІЯ МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

  • 25.07.2013  № 59
  • Про підготовку до опалювального сезону 2013 — 2014 років, тарифну політику у регіонах та стан погашення заборгованості із заробітної плати на підприємствах житлово-комунального господарства

    Заслухавши питання "Про підготовку до опалювального сезону 2013 — 2014 років, тарифну політику у регіонах та стан погашення заборгованості із заробітної плати на підприємствах житлово-комунального господарства" колегія відзначає, що Мінрегіоном разом із заінтересованими центральними органами виконавчої влади, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями забезпечено підготовку житлово-комунального господарства та об'єктів соціальної сфери до роботи в осінньо-зимовий період 2013 — 2014 років відповідно до планових показників.

    Водночас, незважаючи на те, що загалом у всіх підгалузях житлово-комунального господарства підготовчі роботи виконано в середньому на 54,8%, що перевищує плановий показник, який на 1 липня ц. р. становив 50%, з відставанням здійснюються роботи з підготовки об'єктів соціальної сфери у Чернівецькій області (дитячі садки підготовлено на 49,6%, школи — на 49,7%, лікарні — на 49,8%) та у Сумській області (підготовка дитячих садків — на рівні 49,5%), з капітального ремонту котлів у Луганській області (41,2%), із заміни теплових мереж у Волинській (48,6%) області та м. Севастополі (49%), з підготовки центральних теплових пунктів у Волинській області (45,9%), із заміни водопровідних мереж у Волинській (47,3%) та Сумській (4%) областях, з підготовки водопровідних насосних станцій у Волинській області (47,4%), каналізаційних насосних станцій у Волинській (48,1%) та Чернівецькій (46,7%) областях, з ремонту вулиць і доріг у Вінницькій (39,8%), Кіровоградській (35,4%), Сумській (45,5%), Тернопільській (42%), Херсонській (30%) областях та у м. Севастополі (27%), із заготівлі посипкового матеріалу у Вінницькій (40,4%), Херсонській (48%) областях та м. Києві (4,9%), з підготовки спеціалізованої техніки у Вінницькій області (41%) та м. Києві (35%).

    Колегія також зазначає, що питання формування і встановлення економічно обґрунтованих тарифів на житлово-комунальні послуги є надзвичайно важливим та соціально значущим.

    Чинною нормативно-правовою базою встановлено, що виконавці/виробники здійснюють розрахунки економічно обґрунтованих витрат на виробництво (надання) житлово-комунальних послуг і подають їх органам, уповноваженим здійснювати встановлення тарифів.

    Сьогодні повноваження щодо встановлення тарифів на комунальні послуги (теплова енергія, послуги з централізованого водопостачання та водовідведення) розподілено між Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг (далі — Комісія), та органами місцевого самоврядування.

    Відповідно до Закону України "Про державне регулювання у сфері комунальних послуг"( 2479-17 ) Комісія встановлює тарифи на комунальні послуги лише тим суб'єктам природних монополій та суб'єктам господарювання на суміжних ринках, ліцензування діяльності яких вона здійснює.

    У свою чергу, органи місцевого самоврядування встановлюють тарифи на комунальні послуги для решти підприємств, які не підпадають під регулювання Комісії, а також тарифи на послуги з централізованого опалення (грн./м-2) та постачання гарячої води (грн./м-3) кінцевим споживачам на основі тарифів, затверджених Комісією.

    Повноваження щодо встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій відповідно до законів України "Про місцеве самоврядування в Україні"( 280/97-ВР ) та "Про житлово-комунальні послуги"( 1875-15 ) надано виключно органам місцевого самоврядування.

    З початку 2013 року в окремих населених пунктах перегляд тарифів здійснювався лише органами місцевого самоврядування.

    Так, станом на 19.07.2013 тарифи на житлово-комунальні послуги підвищено:

    - на послуги з теплопостачання — у 5 областях: Волинській, Донецькій, Івано-Франківській, Київській, Сумській;

    - на послуги з водопостачання — у 22 областях та АР Крим (тарифи не підвищувалися лише на території Дніпропетровської, Луганської областей, а також у містах Києві та Севастополі);

    - на послуги з водовідведення — у 20 областях та АР Крим (тарифи не підвищувалися лише на території Дніпропетровської, Запорізької, Луганської, Херсонської областей, а також у містах Києві та Севастополі);

    - на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій — у 21 області та АР Крим (тарифи не переглядалися лише на території Дніпропетровської, Херсонської, Черкаської областей, а також у м. Севастополі. У місті Києві встановлювалися тарифи тільки для будинків, які вперше введено в експлуатацію).

    Згідно з дорученнями Уряду Мінрегіонові, іншим заінтересованим центральним органам виконавчої влади, Раді міністрів АР Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям необхідно забезпечити перевірку економічної обґрунтованості тарифів на житлово-комунальні послуги, які були підвищені органами місцевого самоврядування, та вжити відповідно до закону заходів щодо скасування органами місцевого самоврядування відповідних рішень.

    На виконання доручень Кабінету Міністрів України Мінрегіоном:

    - здійснюється щотижневий моніторинг зміни тарифів на житлово-комунальні послуги;

    - відслідковуються випадки порушення законодавства щодо введення в дію тарифів на житлово-комунальні послуги та надсилаються відповідні листи до обласних державних адміністрацій;

    - надано Держцінінспекції та Антимонопольному комітету інформацію щодо зміни, зокрема підвищення протягом 2013 року органами місцевого самоврядування тарифів на житлово-комунальні послуги;

    - надіслано до Ради міністрів АР Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій листи з вимогою забезпечити утворення на місцях постійно діючих робочих груп з питання перевірки економічної обґрунтованості тарифів на житлово-комунальні послуги, до складу яких входитимуть, у тому числі, представники Державної інспекції України з контролю за цінами та представники територіальних відділень Антимонопольного комітету України;

    - підготовлено проект наказу Мінрегіону "Про утворення робочої групи щодо аналізу ситуації зі встановлення тарифів на житлово-комунальні послуги".

    Розглянувши питання про стан погашення заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах житлово-комунального господарства, колегія констатує, що за даними проведеного аналізу стану погашення заборгованості із виплати заробітної плати у розрізі підгалузей житлово-комунального господарства та регіонів, на початок червня 2013 року найбільші обсяги заборгованості із виплати заробітної плати мають підприємства Луганської (2,6 млн. грн.), Миколаївської (2,5 млн. грн.), Донецької (2,1 млн. грн.) та Львівської (1,97 млн. грн.) областей.

    Разом з тим з початку року заборгованість із виплати заробітної плати зменшилась у 14 регіонах, зокрема у Закарпатській — на 62%, Вінницькій — на 54% та Тернопільській — на 34 відсотки.

    Водночас борги з виплати заробітної плати працівникам підприємств галузі зросли у 3 регіонах: у Миколаївській — на 1,7 млн. грн. (або в 3 рази), Черкаській — на 253,0 тис. грн. (або в 4 рази) та Полтавській — на 62 тис. грн. (або на 22%) областях.

    Станом на 01.06.2013 повністю погашено заборгованість із виплати заробітної плати на підприємствах житлово-комунального господарства Дніпропетровської, Запорізької, Київської, Одеської, Рівненської, Хмельницької, Чернівецької, Чернігівської областей, міст Києва та Севастополя.

    Головною причиною виникнення/збільшення заборгованості із виплати заробітної плати залишається скрутний фінансово-економічний стан підприємств галузі, спричинений незадовільним рівнем плати за спожиті житлово-комунальні послуги.

    Збільшення обсягів заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах галузі спричиняють також подорожчання електроенергії, паливно-мастильних матеріалів, підвищення мінімальної заробітної плати та інфляційні процеси в державі.

    Проте ці чинники характерні для усіх регіонів та підприємств галузі, отже, можна стверджувати, що будь-які зміни (збільшення чи зменшення заборгованості із виплати заробітної плати, утворення заборгованості або ж її відсутність) значною мірою залежать від ефективності управління об'єктами житлово-комунального господарства з боку органів місцевого самоврядування.

    З метою забезпечення своєчасної та якісної підготовки галузі до роботи в осінньо-зимовий період 2013 — 2014 років, контрольованості процесу перегляду тарифів на житлово-комунальні послуги, недопущення встановлення економічно необґрунтованих тарифів на вказані послуги та своєчасної виплати заробітної плати на підприємствах житлово-комунального господарства колегія Мінрегіону України ВИРІШИЛА:

    1. Управлінню економіки систем життєзабезпечення:

    - продовжити щомісячний аналіз обсягів заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах житлово-комунального господарства;

  • термін — постійно
  • - забезпечувати підготовку інформаційно-аналітичних матеріалів щодо стану погашення заборгованості у розрізі підгалузей та регіонів України.

  • термін — постійно
  • 2. Департаменту житлової політики (Юсипець Ю. Г.), Управлінню водопровідно-каналізаційного господарства (Медведь Т. А.), Управлінню благоустрою територій та комунального обслуговування (Ігнатенко О. П.) проводити щотижневий моніторинг підготовки підприємств житлово-комунального господарства та об'єктів соціальної сфери до роботи в осінньо-зимовий період 2013 — 2014 років, результати моніторингу надавати на узагальнення Управлінню комунальної теплоенергетики.

  • термін — до початку опалювального сезону
  • 3. Управлінню комунальної теплоенергетики (Малежик О. М.):

    - забезпечувати узагальнення результатів моніторингу підготовки підприємств житлово-комунального господарства та об'єктів соціальної сфери до роботи в осінньо-зимовий період 2013 — 2014 років;

  • термін — до початку опалювального сезону
  • - організаційно забезпечувати роботу Комісії Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства з погодження схем теплопостачання населених пунктів з кількістю жителів більше як 20 тисяч осіб і регіональних програм модернізації систем теплопостачання;

  • термін — постійно
  • - здійснювати координацію заходів щодо забезпечення теплопостачання об'єктів житлово-соціальної сфери у м. Світлодарську Донецької області.

  • термін — до початку опалювального сезону
  • 4. Рекомендувати Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям разом з органами місцевого самоврядування:

    - здійснити підготовку об'єктів соціальної сфери до роботи в осінньо-зимовий період 2013 — 2014 років з видачею паспортів готовності;

  • термін — до 1 вересня 2013 року
  • - забезпечити підготовку підприємств житлово-комунального господарства з видачею паспортів та актів готовності до роботи в осінньо-зимовий період 2013 — 2014 років відповідно до планових показників;

  • термін — до 1 жовтня 2013 року
  • - переглянути схеми теплопостачання населених пунктів та регіональні програми модернізації систем теплопостачання з урахуванням необхідності скорочення споживання природного газу на виробництво теплової енергії на 50 відсотків та подати їх на погодження до Мінрегіону;

  • термін — до 15 вересня 2013року
  • - забезпечувати у межах наданих повноважень регулювання цін/тарифів на житлово-комунальні послуги;

  • термін — постійно
  • - забезпечувати організацію роботи утворених на місцях робочих груп з питання перевірки економічної обґрунтованості тарифів на житлово-комунальні послуги та вжиття відповідно до законів заходів щодо скасування тарифів, встановлених з порушенням вимог законодавства;

  • термін — постійно
  • - розглянути можливі шляхи оптимізації витрат на виробництво/надання житлово-комунальних послуг;

  • термін — до 1 вересня 2013 року
  • - продовжити роботу щодо зменшення дебіторської заборгованості за отримані послуги з тепло-, водопостачання та водовідведення, у тому числі заборгованості установ та організацій, які фінансуються з місцевих та державних бюджетів, із залученням до цієї роботи у разі потреби відповідних центральних органів виконавчої влади;

  • термін — постійно
  • - надавати Мінрегіону звіти про вжиті заходи щодо погашення дебіторської заборгованості за отримані послуги з тепло-, водопостачання та водовідведення, зокрема населенням та іншими споживачами;

  • термін — щомісячно
  • - вживати всіх можливих заходів щодо підвищення рівня розрахунків за спожиті житлово-комунальні послуги всіма категоріями споживачів;

  • термін — постійно
  • - запровадити жорсткий режим економії отриманих обігових коштів, спрямовуючи їх, насамперед, на виплату заробітної плати та оплату спожитих енергоносіїв;

  • термін — постійно
  • - посилити контроль за ефективним використанням енергетичних, матеріальних та фінансових ресурсів на підприємствах житлово-комунального господарства;

  • термін — постійно
  • - інформувати Мінрегіон про причини утворення заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах галузі та заходи, які вживаються органами місцевого самоврядування для усунення цих причин.

  • термін — постійно
  • Голова колегії

    Г. П. Темник

    {Текст взято з сайту Мінрегіону України http://www.minregion.gov.ua/}

    Юридичний портал Справедливість

    Это Вам будет интересно:

    Юридические публикации:

    • Adds.kiev.ua - это юридические услуги от профессиональных
      юристов и адвокатов города Киева и Киевской области,
      за плечами которых многие годы юридической практики!

    Мы помогаем даже в сложных ситуациях и неурядицах!

    Контакты юристов

    Телефон:
    E-mail:
    Юридические услуги - тарифну політику у регіонах та стан погашення заборгованості ..., 2018 год |
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca