До кінця року всі органи виконавчої влади мають повністю інтегруватися до системи електронної взаємодії
На цьому наголосив голова Державного агентства з питань науки, інновацій та інформатизації Володимир Семиноженко під час наради з питань впровадження міжвідомчого електронного документообігу.
«Наше завдання — до кінця цього року повністю відмовитися від паперового документообігу в усіх органах виконавчої влади. Принаймні в Секретаріаті Кабінету Міністрів уже точно не користуватимуться папером для підготовки необхідних рішень», — зазначив голова Держінформнауки.
За його словами, до кінця року систему електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ ОВВ) буде впроваджено в промислову експлуатацію, а це означає повний перехід органів виконавчої влади на електронний документообіг. Крім того, впродовж цього року до системи мають підключитися всі обласні державні адміністрації та почати підключатися місцеві органи виконавчої влади.
«Приємно зазначити, що за останній період вдалося налагодити відповідну координацію між усіма органами влади, які відповідають за ті чи інші аспекти в інформаційній сфері. Зараз триває злагоджена робота на всіх рівнях, і вже можна сказати, що основні бар’єри подолано», — підкреслив Володимир Семиноженко.
Він нагадав, що першу версію СЕО ОВВ було розроблено наприкінці 2011 року. У жовтні 2012-го Держінформнауки розробив технологічні вимоги до форматів даних для електронного документообігу. З 1 грудня 2012 року до СЕВ ОВВ почали підключатися підрозділи з питань діловодства Секретаріату Кабінету Міністрів, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади.
Попередньо проведено модернізацію системи електронного документообігу Секретаріату Кабінету Міністрів — її інтегровано до СЕО ОВВ. Також розпочато інтеграцію систем електронного документообігу інших органів виконавчої влади. Крім того, проведено навчання співробітників, які працюють із системою електронної взаємодії, розпочалася робота над створенням комплексної системи захисту інформації.
На сьогодні СЕВ ОВВ вже діє у 82 органах виконавчої влади, зокрема Секретаріаті Кабінету Міністрів, апараті Верховної Ради. Крім того, до цієї роботи починають долучатися регіони. «За допомогою СЕВ ОВВ було надіслано близько 20 тисяч документів в електронному вигляді», — сказав Володимир Семиноженко.
Як зазначає департамент інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату КМУ, впровадження електронного документообігу підвищить продуктивність праці органів виконавчої влади на 20—25% і здешевить вартість архівного зберігання документів на 80%.