«Яких заходів вживає Мінрегіон, щоб не допустити зростання тарифів на житлово-комунальні послуги? Як проходить підготовка до опалювального періоду?» — такою була тема «прямої лінії» «УК» 21 серпня, під час якої на запитання читачів відповідав перший заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ Григорій СЕМЧУК. Ось одне із запитань на «пряму лінію».
Олекса ШИЯН, м. Київ:
— З 8 по 22 липня на нашому будинку висіло оголошення, що не буде гарячої води — готуються до зими. Але вже 41 день, як її немає. Ми зверталися до ЖЕКу, а також на «гарячу лінію» Київради. Нам кажуть: там на Подолі щось роблять і вода буде пізніше. А зараз висить оголошення, що до 23 серпня води не буде. Її не мають лише три будинки. То при чому тут Поділ?
— Нині йде підготовка до зими, робиться опресовка труб, як належить за нормативами. А труби старі, лопають, не витримують. Є непоодинокі факти, коли в одному місці труби поміняли, а в другому — тріснуло. Тож буває, що люди залишаються без гарячої води навіть на два тижні. Однак у вас її немає надто довго. Дамо доручення нашим службам і займемось цим питанням, аби вам допомогти.
(Повністю «пряму лінію» буде опубліковано в одному з наступних номерів «УК»).