AddS.kiev.ua

Юридические услуги в Киеве от профессионалов!


Услуги юристов и адвокатов

консультации по различного рода правовым вопросам;

анализ и правовой аудит ситуаций и действий;

подготовка процессуальных документов в суд, правоохранительные и другие государственные органы, учреждения и организации;

юридическое представление интересов;

обжалование незаконного решения суда, органа местного самоутравления и чиновника;

помощь в получении любого рода юридических документов, в том числе через суд;

другие юридические и адвокатские услуги.

Новости законодательства

На Полтавщині громадяни дякують працівникам Державтоінс

На Полтавщині громадяни дякують працівникам Державтоінспекції Нещодавно на імя тимчасово виконуючого обовязки начальника УМВС України в Полтавській області Андрія Балоня надійшла подяка від мешканця села Білоцерківка, Великобагачанського району, який висловлював ...

55 работников Госпогранслужбы Украины уволены ...

55 работников Госпогранслужбы Украины уволены в результате антикоррупционной проверки В Государственной пограничной службе Украины (ГПС) продолжаются активные мероприятия по предотвращению злоупотреблений среди персонала. Об этом сообщили в пресс-службе Госпогранслужбы.


достовірністю, повнотою нарахування та сплати платниками акцизного податку, Міністерство доходів і зборів УкраїниМІНІСТЕРСТВО ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ

НАКАЗ

  • 03.07.2013  № 232
  • Про затвердження Порядку взаємодії між підрозділами територіальних органів Міндоходів щодо організації та контролю за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати платниками акцизного податку

    З метою налагодження взаємодії між підрозділами територіальних органів Міндоходів для забезпечення належної організації та контролю за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати платниками акцизного податку, контролю за виробництвом та обігом підакцизних товарів, упорядкування функцій і процедур, що покладені на територіальні підрозділи контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів, НАКАЗУЮ:

    1. Затвердити Порядок взаємодії між підрозділами територіальних органів Міндоходів щодо організації та контролю за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати платниками акцизного податку.

    2. Начальникам головних управлінь і митниць Міндоходів, Міжрегіонального головного управління Міндоходів — Центрального офісу з обслуговування великих платників (далі — Центральний офіс Міндоходів) затвердити відповідні порядки у межах обов'язків та функцій, покладених на підрозділи.

    3. Координація роботи та взаємодія між підрозділами територіальних органів Міндоходів здійснюється у терміни, визначені цим Порядком.

    4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Ігнатова А. П.

    Міністр

    О. В. Клименко

    ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства доходів і зборів України 03.07.2013 № 232

    ПОРЯДОК взаємодії між підрозділами територіальних органів Міністерства доходів і зборів України щодо організації та контролю за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати платниками акцизного податку

    I. Загальні положення

    1.1. Цей Порядок визначає механізм взаємодії між структурними підрозділами територіальних органів Міністерства доходів і зборів України (далі — територіальні підрозділи Міндоходів) під час виконання визначених нормативно-правовими актами завдань та закріплених функцій із організації та контролю за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати платниками акцизного податку, контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів, здійснення заходів щодо виявлення порушень законодавства у сфері виробництва, переміщення через державний кордон та обігу на внутрішньому ринку підакцизних товарів, організації та контролю за погашенням податкового боргу, організації роботи з ризиками несплати акцизного податку для формування плану-графіка проведення планових документальних перевірок суб'єктів господарювання.

    1.2. Дія цього Порядку поширюється на підакцизні товари, визначені в статті 215 Податкового кодексу України( 2755-17 ) та товари, які є сировиною для їх виробництва.

    1.3. Форми взаємодії територіальних підрозділів Міндоходів під час роботи із організації та контролю за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати платниками акцизного податку:

    проведення спільних заходів територіальними підрозділами Міндоходів, погашення податкового боргу, розвиток IT та облік платників, митний контроль та митне оформлення товарів, оперативними підрозділами та підрозділами контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів у частині контролю за достовірністю, повнотою та своєчасністю нарахування та надходження акцизного податку;

    створення спільних робочих груп для проведення контролю за виявленням необлікованого (незаконного) виробництва, порушень митного законодавства, ухилень від оподаткування акцизним податком та вирішення (у разі потреби) робочих питань, пов'язаних із контролем за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати платниками акцизного податку;

    своєчасний обмін інформацією між територіальними підрозділами Міндоходів з метою виявлення платників акцизного податку, визначення об'єктів оподаткування, виявлення ухилення від оподаткування акцизним податком та мінімізації його сплати, а також достовірністю відображення розрахунків з бюджетом в ІС "Податковий блок";

    визначення головними управліннями Міндоходів, Центральним офісом Міндоходів причин недотримання підпорядкованими ДПІ (СДПІ) та суб'єктами господарювання вимог законодавства України при проведенні роботи із забезпечення повноти та своєчасності надходження акцизного податку;

    підбиття підсумків роботи за результатами виконання спільних заходів та розробка нових форм взаємодії.

    II. Взаємодія територіальних підрозділів Міндоходів щодо перекриття каналів потрапляння в незаконний обіг підакцизних товарів та підроблених марок акцизного податку

    Державні податкові інспекції, представники яких діють на акцизних складах та контрольних постах підприємств-виробників спирту та алкогольної продукції, у разі необхідності, але не рідше одного разу на місяць направляють до оперативних підрозділів головних управлінь Міндоходів, Центрального офісу Міндоходів інформацію стосовно діяльності спиртових заводів та підприємств — виробників алкогольної продукції для проведення аналізу криміногенної ситуації у вказаній сфері.

    Митниці Міндоходів, оперативні підрозділи головних управлінь Міндоходів та Центрального офісу Міндоходів, у разі виявлення товарно-матеріальних цінностей підакцизної групи, що мають ознаки безхазяйного майна, передають у встановлені нормативно-правовими актами терміни належно оформлені матеріали та ТМЦ до підрозділів обслуговування платників податків, фінансово-економічної роботи та бухгалтерського обліку (у межах компетенції) та інформують про вказані факти підрозділи контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів головних управлінь Міндоходів.

    У разі виникнення у працівників оперативних підрозділів головних управлінь та Центрального офісу Міндоходів, підрозділів митниць Міндоходів під час здійснення оперативно-службової діяльності, митного контролю та митного оформлення товарів підозри у маркуванні алкогольних напоїв та тютюнових виробів підробленими марками акцизного податку, фактів незаконного виробництва та обігу спиртовмісної продукції, тютюнової продукції (товарів), для проведення подальших заходів щодо ідентифікації такої продукції (товарів), автентичності марок акцизного податку, залучаються працівники підрозділів контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів головних управлінь Міндоходів.

    У разі необхідності оперативними підрозділами, підрозділами податкового та митного аудиту, підрозділами контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів, підрозділами митниць Міндоходів направляються запити про проведення досліджень зразків продукції (товарів) до Спеціалізованої лабораторії з питань експертизи та досліджень Міндоходів.

    Результати лабораторних досліджень доводяться до територіального підрозділу Міндоходів, який ініціював проведення дослідження продукції (товарів).

    Для встановлення коду товару згідно з УКТ ЗЕД( 2371а-14 ) запити направляються до уповноваженого підрозділу митниці Міндоходів.

    Підрозділом митниці Міндоходів надається довідка щодо класифікації товару згідно з УКТ ЗЕД( 2371а-14 ) до територіального підрозділу Міндоходів, який направив запит.

    За результатами проведених будь-якими підрозділами Міндоходів перевірок обігу підакцизної продукції (товарів, сировини), що ввозились на територію України, відповідні матеріали перевірок, незалежно від їх результатів, передаються до митниці Міндоходів, у зоні діяльності якої проводилася перевірка.

    Підрозділи контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів, податкового та митного аудиту територіальних органів Міндоходів у разі виявлення у ході перевірок суб'єктів господарювання, які здійснюють діяльність у сфері обігу підакцизних товарів, ознак вчиненого кримінального правопорушення, спрямовують відповідні матеріали до слідчих підрозділів фінансових розслідувань у порядку, визначеному окремим наказом Міндоходів.

    Підрозділи контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів головних управлінь Міндоходів надають до оперативних підрозділів головних управлінь Міндоходів та Центрального офісу Міндоходів інформацію про анулювання, призупинення ліцензій суб'єктам господарської діяльності на виробництво та оптову торгівлю алкогольної і тютюнової продукції не пізніше наступного робочого дня від дня отримання такої інформації, а про анулювання, призупинення ліцензій суб'єктам господарювання роздрібної торгівлі, не пізніше наступного робочого дня від дня прийняття відповідного письмового розпорядження. Інформації щодо виданих ліцензій на виробництво, оптову та роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами надається щомісячно не пізніше 10 числа оперативним підрозділам головних управлінь Міндоходів та Центрального офісу Міндоходів.

    Підрозділи контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів головних управлінь Міндоходів, Центрального офісу Міндоходів щомісячно надають оперативним підрозділам головних управлінь Міндоходів та Центрального офісу Міндоходів інформацію щодо виробленої та реалізованої, в тому числі на експорт, підакцизної продукції в розрізі суб'єктів господарювання та сплачених сум акцизного податку.

    Спеціальні заходи щодо суб'єктів господарювання, які здійснюють діяльність у сфері виробництва та обігу підакцизних товарів, проводяться за участю оперативних підрозділів, підрозділів митниць Міндоходів (в частині обігу підакцизних товарів, які переміщувалися через митний кордон України) та підрозділів контролю за обігом та оподаткування підакцизних товарів.

    III. Взаємодія територіальних підрозділів Міндоходів щодо повноти обліку платників акцизного податку

    З метою виявлення платників акцизного податку та контролю за його сплатою підрозділи податкового та митного аудиту щомісячно до 10 числа надають до підрозділів контролю за обігом та оподаткування підакцизних товарів інформацію про платників акцизного податку, яких виявлено в ході проведення перевірок.

    Підрозділи, на які покладено функції з контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів, надають протягом 10 днів від граничного терміну подання Декларації акцизного податку до оперативних підрозділів інформацію про суб'єктів господарювання, у яких за даними податкової звітності відсутня діяльність з виробництва, імпорту підакцизних товарів або які не надали декларації акцизного податку, для подальшого встановлення фактичного стану діяльності або розшуку осіб.

    IV. Взаємодія територіальних підрозділів Міндоходів щодо подання та опрацювання податкової звітності (погашення податкових векселів), погашення податкової заборгованості

    З метою забезпечення контролю своєчасного подання платниками акцизного податку податкової звітності, підрозділи контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів щомісячно, після отримання реєстрів звітності від підрозділів приймання та комп'ютерної обробки податкової звітності, проводять звірку з переліком зареєстрованих платників акцизного податку та у разі не подання ними звітності, вживають заходів щодо її подання, застосування штрафів відповідно до ст.120 Податкового кодексу України( 2755-17 ) та адміністративної відповідальності.

    Підрозділи контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ДПІ (СДПІ), на обліку в яких зареєстровані платники акцизного податку, подають на погодження підрозділам контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів головних управлінь Міндоходів Довідки про прогнозований обсяг потреби спирту етилового для виготовлення продукції до податкового векселя та Довідки векселедавця про цільове використання спирту етилового, які мають погоджуватись протягом 3-х робочих днів з моменту їх надходження.

    Підрозділи, працівники яких присутні на:

    контрольних постах (ст. 229 Податкового кодексу( 2755-17 ): використання спирту, легких та важких дистилятів за нульовою ставкою, нафтопродуктів без сплати акцизного податку, речовини, що використовуються як компоненти моторних палив) — надають до підрозділів контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ДПІ (СДПІ) у день граничного строку погашення податкового векселя з акцизного податку інформацію, необхідну для своєчасного погашення податкових векселів або здійснення протесту векселя у неплатежі та забезпечення подання податкової звітності особою, на яку покладається виконання умов щодо цільового використання підакцизних товарів (продукції), на які встановлено ставку податку 0 гривень за 1 літр 100-відсоткового спирту, 0 євро за 1000 кг нафтопродуктів у разі порушення таких умов;

    акцизних складах (ст. 230 Податкового кодексу( 2755-17 ): виробництво спирту етилового, горілки та лікеро-горілчаних виробів) — надають (для використання під час проведення камеральних перевірок) до підрозділів податкового та митного аудиту, підрозділу контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ДПІ (СДПІ) щомісячно до 20 числа інформацію щодо обсягів використання підакцизної сировини, виробництва продукції, її реалізації.

    До моменту здійснення відправки для реалізації готової продукції (крім алкогольної продукції, лікарських засобів), виготовленої з використанням спирту, легких та важких дистилятів за нульовою ставкою, нафтопродуктів без сплати акцизного податку, речовин, що використовуються як компоненти моторних палив, у разі обґрунтованої необхідності, проводиться відбір зразків такої продукції для проведення лабораторних досліджень Спеціалізованою лабораторією з питань експертизи та досліджень Міндоходів. У разі проведення таких досліджень погашення податкових векселів здійснюється за умови наявності довідки щодо класифікації товару згідно з УКТ ЗЕД( 2371а-14 ) на готову продукцію уповноваженого підрозділу митниці Міндоходів. Довідка щодо класифікації товару згідно з УКТ ЗЕД складається з урахуванням висновку про результати лабораторних досліджень готової продукції, проведених Спеціалізованою лабораторією з питань експертизи та досліджень Міндоходів.

    Якщо протягом місяця відбулася передача на реалізацію підакцизних товарів особі, яка реалізує конфісковані підакцизні товари (продукцію), визнані безхазяйними, за якими не звернувся власник до кінця строку зберігання, та підакцизні товари (продукцію), що за правом успадкування чи на інших законних підставах переходять у власність держави, таку інформацію до 10 числа наступного місяця підрозділам контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ДПІ (СДПІ) надають підрозділи обслуговування платників податків і підрозділи фінансово-економічної роботи та бухгалтерського обліку, в межах компетенції.

    При ввезені на митну територію України тютюнової сировини інформація щодо обсягів її ввезення в розрізі видів та виробників тютюнових виробів, тютюново-ферментаційних заводів, інших суб'єктів господарювання формується підрозділом контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів за допомогою ІС "Податковий блок".

    Підрозділи розвитку IT та обліку платників на підставі належно оформлених службових записок надають підрозділам контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів доступ до Єдиного реєстру податкових накладних для здійснення виборок обсягів реалізації (поставки) суб'єктами господарювання підакцизних товарів.

    У разі виявлення під час перевірки підрозділами податкового та митного аудиту фактів нецільового використання суб'єктом підприємницької діяльності товарів або заниження суми податкового зобов'язання, заявленої цим суб'єктом у податковій (митній) декларації, інформація про такі факти надсилається до митниць Міндоходів, що здійснили митне оформлення цих товарів, для подальшого застосування до порушника санкцій, передбачених Митним ( 4495-17 ) та Податковим( 2755-17 ) кодексами України.

    У випадку виявлення під час документальної перевірки підрозділами податкового та митного аудиту фактів використання або продажу юридичною чи фізичною особою товарів, які ввезені на митну територію України та перебувають під митним контролем та на відповідальному зберіганні у суб'єкта підприємницької діяльності, підрозділ податкового та митного аудиту інформує про це митниці Міндоходів, у яких ці товари перебувають під контролем.

    Якщо підрозділом митниці Міндоходів виявлено, що встановлена імпортером у декларації максимальна роздрібна ціна на підакцизні товари менша митної вартості таких товарів з урахуванням ввізного мита, вони у термін, що не перевищує двох робочих днів з моменту митного оформлення підакцизних товарів, письмово інформують територіальний підрозділ контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів про факт митного оформлення підакцизних товарів. В інформації зазначаються: реєстраційний номер декларації, дата її прийняття, а також відомості про суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності, номер та дата оформлення митної декларації.

    Взаємодія структурних підрозділів територіальних органів щодо погашення податкової заборгованості з акцизного податку відбувається відповідно до Методичних вказівок щодо взаємодії між структурними підрозділами територіального органу Міндоходів при здійсненні заходів із погашення податкового боргу платника податків.

    V. Взаємодія територіальних підрозділів Міндоходів щодо складання графіка отримання виробниками алкогольних напоїв та тютюнових виробів замовлених марок та сплати акцизного податку

    Підрозділи контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів головних управлінь Міндоходів щомісячно (у перший робочий день місяця) формують реєстри виробників алкогольних напоїв та тютюнових виробів з інформацією про залишки не викуплених марок та заявок на поточний місяць, які передають підпорядкованим ДПІ та Центральному офісу Міндоходів.

    На підставі отриманих реєстрів керівники ДПІ та спеціалізованих ДПІ Центрального офісу Міндоходів проводять зустрічі з виробниками алкогольних напоїв та тютюнових виробів та складають графіки отримання марок і сплати акцизного податку.

    За підсумками проведених зустрічей, на шостий робочий день погоджені з керівниками підприємств графіки надаються підрозділам контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів головних управлінь Міндоходів та Центрального офісу Міндоходів, які в день їх отримання надсилають зведену інформацію в розрізі виробників до Департаменту контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів Міндоходів.

    Підрозділи контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів головних управлінь Міндоходів та Центрального офісу Міндоходів надають щовівторка Департаменту контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів Міндоходів звіт про хід дотримання виробниками графіків отримання марок та сплати акцизного податку в обсягах, необхідних для виконання доведених індикативних показників.

    VI. Взаємодія територіальних підрозділів Міндоходів щодо достовірності відображення розрахунків із бюджетом платників акцизного податку

    Взаємодія структурних підрозділів територіальних органів Міндоходів щодо достовірності відображення інформації про стан розрахунків із бюджетом платників акцизного податку здійснюється відповідно до затвердженого порядку взаємодії структурних підрозділів Міндоходів та його територіальних органів у процесі забезпечення контролю за достовірністю відображення у підсистемі "Облік платежів" ІС "Податковий блок" показників щодо стану розрахунків платників із бюджетом.

    Взаємодія підрозділів при здійсненні заходів з повернення платникам акцизного податку помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов'язань з акцизного податку забезпечується відповідно до діючих нормативно-правових актів.

    Директор Департаменту контролю за обігом та оподаткуванням  підакцизних товарів

    Юридичний портал Справедливість

    Это Вам будет интересно:

    Юридические публикации:

    • Adds.kiev.ua - это юридические услуги от профессиональных
      юристов и адвокатов города Киева и Киевской области,
      за плечами которых многие годы юридической практики!

    Мы помогаем даже в сложных ситуациях и неурядицах!

    Контакты юристов

    Телефон:
    E-mail:
    Юридические услуги - достовірністю, повнотою нарахування та сплати платниками ..., 2024 год |
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca