Міжсезоння завжди додає мороки — і не лише водіям, а й Державтоінспекції. Мокра чи вкрита ожеледицею дорога екзаменує тих, хто перебуває за кермом, без жодних послаблень. Ось чому в цей період ДАІ проводить цільові профілактичні заходи, спрямовані зокрема і на виявлення порушень у роботі пасажирського транспорту. Крім того, здійснюють обстеження і перевірки стану утримання вулично-шляхової мережі на маршрутах руху автобусів, передусім у місцях скоєння ДТП.
Лише за перші 12 днів березня працівники столичної Державтоінспекції виявили істотні недоліки в організації роботи пасажирського транспорту. І хоч цим пересічного київського пасажира вже давно не здивувати, оприлюднені інспекторами дані вражають: з перевірених 958 транспортних засобів 93 визнано технічно несправними, фактично половину з них просто зняли з лінії, заборонивши подальшу експлуатацію.
Найбільш поширені порушення — встановлення в салонах автобусів додаткових пасажирських сидінь та блокування аварійних виходів, розповідають у ДАІ. Крім того, водії автобусів більш як у ста випадках порушили правила зупинки транспортних засобів під час посадки-висадки пасажирів та допустили відхилення від встановленого маршруту. На переконання Державтоінспекції, погіршенню дисципліни не в останню чергу сприяло й те, що законодавці свого часу скасували шляхові листи, і тепер дізнатися, скільки часу водій перебуває на лінії, чи проходив він медогляд і чи перевіряли технічний стан машини, проблематично.
Утім, усе це ще, так би мовити, квіточки, як, зрештою, і те, що загалом у першій декаді березня інспектори ДАІ зафіксували 552 порушення правил дорожнього руху, яких припустилися водії автобусів. Суть в іншому: за цей час задокументовано чотири випадки, коли водії перевозили людей, перебуваючи у стані алкогольного сп’яніння! Один з них, 44-річний водій автобуса «Богдан», серед білого дня на проспекті Ватутіна скоїв наїзд на велосипедиста, після чого з місця пригоди втік. Правда, недалеко, по гарячих слідах його затримали.