Перебуваючи на Черкащині, Президент Віктор Янукович вказав на низку недоліків у роботі Центру надання адміністративних послуг у місті Черкаси. Зокрема, йшлося про тривалість та складність одержання адміністративних послуг з питань державної реєстрації речових прав, створення значних черг, незручності для відвідувачів. Як повідомив журналістам голова облдержадміністрації Сергій Тулуб, нині в центрі обладнано додаткові робочі місця для прийому громадян, що зменшує черги і скорочує час надання людям послуг.
Є низка інших прикладів сумлінного виконання доручень працівниками органів місцевої влади. Їх, зокрема, називали учасники засідання колегії облдержадміністрації, яка обговорила стан виконавської дисципліни серед працівників владних структур. Заступник голови облдержадміністрації, керівник апарату Едуард Івакін назвав цифри, що свідчать про досить високу напругу в роботі працівників, які організовують та контролюють виконання поставлених перед владою завдань. Це стосується впровадження програми економічних реформ, ремонту об’єктів комунального господарства та доріг, реформування сфери охорони здоров’я, організації відзначення 200-річного ювілею Тараса Шевченка та 60-річчя області.
Однак доручення, визначені за результатами телевізійного проекту «Діалог з країною», у рамках якого будь-який громадянин України мав змогу звернутися зі своєю проблемою безпосередньо до Президента України, реалізовані поки що не повністю. Серед причин називали порушення термінів реагування на запити і звернення, несвоєчасне інформування співвиконавців, недостатній фаховий рівень самих виконавців. Тим часом проблеми, про які повідомляли громадяни, вкрай важливі. Вони стосувалися соціальної допомоги, поліпшення умов проживання, забезпечення транспортом, ремонту житлових будинків і роботи комунальних служб.